Jeg er uddannet sanger/saxofonist og orkesterleder ved det Jyske Musikkonservatorium, 2015.

Jeg er opvokset i et hjem og et miljø med masser af musik.  Jeg har bla. spillet marchtromme og klarinet i Odense Skoleorkester.

Mit endelig valg landede på saxofonen, og jeg er især glad for barytonsaxofonen pga. dens dybe toneleje og bløde lyd. Det er denne saxofon, jeg spiller på i Vestjysk Bigband.

Derudover er jeg også uddannet sanger.  Jeg er tenor, dvs jeg har en lys herrestemme.

Qua min baggrund tilbyder jeg derfor undervisning både i saxofon, sang og trommer/percussion.

Udover soloundervisningen leder jeg Saxofon Ensemblet på Struer Musikskole, og er en af blæserlærerne i Blæserklassen på Thyholm Skole.

Jeg underviser på Lemvig Musikskole udover Struer Musikskole.

Mød Carsten

Sang, saxofon og trommer