Sammenspil

Når man har lært et instrument at kende, opstår der ofte et ønske om at spille sammen med andre, hvilket er både inspirerende og udviklende. Der kan oprettes hold efter behov.

Luk alle
Åben alle

Som medlem af et band får du muligheden for at udvikle dig musikalsk i samspil med andre. Du kan møde nye kammerater og få musikalske venner.

Der vil være mulighed for at komme ud at spille og få erfaringer med indspilning i musikskolens studie.

Der videreføres et antal eksisterende bands, som eventuelt suppleres med nye medlemmer. Desuden oprettes et antal nye hold.

Skriv på tilmeldingsblanketten hvilket instrument du spiller på, hvor lang tid du har spillet, hvornår du kan komme, og eventuelt hvem du gerne vil spille sammen med. Holdsammensætning efter alder, musikalsk erfaring og ønske om tidspunkt.

Lærere: Thomas Skydsgaard

Tilmeld dig

Vi tilbyder voksne over 25 år muligheden for at spille i bands. Musikken holder sig indenfor gængse rytmiske genrer.

Lektionslængde: 2 x 45 minutter
Pris pr. md.: 200 kr.

Lærere: Ulrik Andersen og Kaj Thusgaard

Tilmeld dig

Her har du muligheden for at spille sammen med andre øvede guitarister. Vi spiller på akustiske guitarer og vælger musik fra forskellige genrer.

Tidspunkt efter aftale.
Gratis for soloelever.

Ledet af guitarlærerne

Tilmeld dig

Vi spiller overvejende britisk og amerikansk folkemusik. Orkesteret optræder året igennem.

Tirsdag kl. 19.30 i lige uger (2 x 50 minutter)
Start: 22. august

Lærer: Kaj Thusgaard

Tilmeld dig

Vi arbejder med rytmiske stilarter bl.a. med latinamerikansk musik og benytter slagtøjsinstrumenter som f.eks. congas, claves og maracas.

Lektionslængde 45 minutter.

Lærer: Jesper Bo Knudsen

Tilmeld dig

Repertoiret spænder fra folkemusik til klassisk musik. Orkesteret er både for begyndere og viderekomne.

Lektionslængde: 60 minutter

Lærer: Thorkil Høgsbro

Tilmeld dig

Saxofonensemblet Struer Saxerne er et sammenspilstilbud.
Vi spiller musik fra forskellige genrer som f.eks. pop, rock, funk, jazz, m.m.
Da vi er et saxofonensemble, indgår følgende instrumenter i vores besætning: Sopransax, Altsax, Tenorsax, Barytonsax (gerne også Bas-sax).
Lige nu mangler vi folk, der kan spille sopransaxofon og altsaxofon, men alle saxofoner er velkomne. Vi søger også trommer, bas, og klaver.
Man skal have nogenlunde styr på sit instrument og kunne læse noder. Sammenspilserfaring er en fordel, men ikke et krav.

Lektionslængde: 90 min. i 38 uger.
Onsdag 19:00-20:30
Pris pr. md.: 200 kr.