Kor

En væsentlig del af musikkulturen har altid været og er stadig korsangen.

I efteråret 2020 blev der oprettet børnekor på fire grundskoler i Struer kommune som et led af etableringen af "Struer Sangkraftcenter".

Dette sker som et samarbejde med musikskolen og den enkelte folkeskole.

Målet er at fortsætte de nuværende kor og oprette flere på de øvrige skoler, så der på sigt kan tilbydes kor på alle skoler.

Luk alle
Åben alle

Sang, dans og performance. Undervisningen foregår ude på folkeskolerne. Vi arbejder hen imod små forestillinger til foråret.

Alder: 3.-6. klasse
Lektionslængde: 60 minutter
Tidspunkt efter aftale
Fra starten af september til slutningen af april

Tilmeld dig

Rytmisk, blandet kor for voksne. Repertoiret er både engelske og danske rytmiske sange. Koret optræder ved forskellige lejligheder.

Mandag kl. 19.00 - 21.00 (2 x 45 minutter)
Start: 21. august
Pris pr. md.: 200 kr.

Dirigent: Erik Klærke
Akkompagnatør: Anna Lystbæk

For seniorer.
Har du lyst til at synge sammen med andre i en hyggelig atmosfære, så er chancen her. Repertoiret er ældre og nyere sange samt viser. Vi synger mest enstemmigt efter Højskolesangbogen, men har også flerstemmige sange på programmet.

Torsdag kl. 11.00 - 12.00
Start: 7. september